מה המומלץ ביותר עבורכם – רולטור 3 גלגלים או רולטור 4 גלגלים?

שתפו

מה זה רולטור ?

רולטור זהו הליכון שמצויד בגלגלים בתחתית, יש כאלו עם שלושה ויש כאלו עם ארבעה גלגלים, ולרוב גם יהיה לו סל לנשיאת חפצים. בעצם מדובר בסוג של כיסא גלגלים קל שמתאים לנסיעות ארוכות ולכל אלו שרוצים פחות אתגרים כדי שיוכלו לנוע ממקום למקום בלי בעיה. רולטור מתאים מאוד לסוגים תנאים שונים גם מחוץ לבית וגם בתוך הבית .

למי זה מתאים?

לפני שתחליטו לרכוש רולטור 3 גלגלים או רולטור 4 גלגלים או רולטור בכלל, חשוב שתדעו לזהות את הצורך שמוביל לכך. אנשים רוכשים רולטור מכל מיני סיבות שונות, כשהסיבה העיקרית זה עבור הניידות והתמיכה. רולטור מתאים לאנשים שהם פעילים הרבה בחוץ וזקוקים לעזרה וסיוע יותר ממה שמקל הליכה או הליכון יכולים לספק.

יתרונות לרולטור 4 גלגלים

– יציבות – רולטור שיש לו 4 גלגלים נחשב יציב יותר מאשר הרולטור שמגיע עם 3 גלגלים, מכיוון שהמושב עצמו מונח ביותר יציבות.

– נשיאת משקל – אם מדובר באנשים בעלי משקל גבוה יותר, רולטור שיש לו 4 גלגלים יתאים יותר מכיוון שהוא מסוגל לשאת משקל גדול יותר.

– כלי קל יותר – המשקל של הכלי רלוונטי מאוד בבחירת הרולטור, רולטור שיש לו 3 גלגלים יתקפל יותר בקלות אך רולטור 4 גלגלים מיוצר לרוב מחומרים שהם יותר קלים ולא פחות עמידים, וכך הוא מאפר נשיאה יותר נוחה יחסית.

חשוב לדעת

– גלגלים – הגלגלים הם בגודל שמונה אינצ׳ים או יותר, הגלגלים הגדולים האלו מאפשרים דחיפה בקלות כנגד קרקע גם לא אחידה עבור המשתמש ברולטור.

– שק או שקית – הרולטור מגיע עם שק או שקית שעוטפים את הרולטור. שק צריך להסיר ולקפל ואילו שקית יותר קלה לתפעול.

– טווח תנועה – לא ניתן לשנות את גובה הרולטור, אך כן צריך לבחון את טווח התנועה שהוא מאפשר כשאתם הולכים לרכוש אותו.

– קל לקפל – הרבה אנשים צריכים לקחת את הרולטור איתם ברכב, לכן העובדה שהוא יתקפל בקלות זה מנגנון שעוזר ומקל מאוד.

מה ההבדל בין רולטור 3 גלגלים לרולטור 4 גלגלים?

רולטור מעניק ביטחון ויציבות מבלי להשתמש בהליכון המסורתי. הבחירה של סוג הרולטור תלויה בצורך האישי שלכם. ההבדלים העיקריים בים השניים קשורים בגודל של הרולטור וביכולת נשיאה ותמיכה שהם יכולים לתת. רולטור 3 גלגלים הרבה יותר נוח לנשיאה, לקיפול, ועוד, ואילו רולטור 4 גלגלים הוא יציב יותר ומעניק תמיכה מקיפה יותר.

למה לבחור ברולטור עם 3 גלגלים?

רולטור 3 גלגלים מתאים לאלו הזקוקים לתמיכה בהליכה ויציבות עבור מבוגרים. הוא צר יותר ויש לו רדיוס פנייה מדויק יותר לעומת רולטור 4 גלגלים.  לכן הוא מתאים לניווט במסדרונות צרים ובמעברי פתחים. מכיוון שהוא קטן יותר וקל יותר לעיתים, הוא מאפשר התניידות קלה יותר במקומות ציבוריים עם הרבה אנשים.

למה לבחור ברולטור עם 4 גלגלים?

רולטור 4 גלגלים מספק יציבות רבה יותר משל רולטור 3 גלגלים, ולכן אם אתם צריכים תמיכה בהליכה, ביציאה מהבית, אתם זקוקים להפסקות חוזרות, זקוקים לשבת הרבה לנוח, רולטור 4 גלגלים יתאים לכם. יש לו יכולת נשיאת משקל גבוהה, ואם זה משהו שאתם זקוקים לו זה בהחלט אומר שרולטור 4 גלגלים זה הרולטור שאתם זקוקים לו.

מומלץ ביותר

בסופו של דבר גם רולטור 3 גלגלים וגם רולטור 4 גלגלים יעשו עבודה טובה, זה רק עניין של התאמה בדברים הקטנים על פי הצרכים האישיים. בכל מקרה כל רולטור יעניק לכם עזרה ותמיכה בהליכה והתניידות באופן שלא מעיק וקל לנשיאה ממקום למקום.

עוד כתבות שיוכלו לעניין אותך...

כורסא גריאטרית
מאמרים

מהי כורסא גריאטרית ומהם יתרונותיה ?

הקדמה: מהי כורסא גריאטרית ? כורסא גריאטרית הוא מכשיר רפואי שנועד לסייע לקשישים עם בעיות ניידות. זה עוזר להם להיכנס ולצאת ממיטה או ישיבה. הוא משמש

דילוג לתוכן