מהי כורסא גריאטרית ומהם יתרונותיה ?

כורסא גריאטרית

שתפו

הקדמה: מהי כורסא גריאטרית ?

כורסא גריאטרית הוא מכשיר רפואי שנועד לסייע לקשישים עם בעיות ניידות. זה עוזר להם להיכנס ולצאת ממיטה או ישיבה. הוא משמש גם אנשים המתקשים בהליכה, סובלים מדלקת פרקים או שיש להם בעיות מפרקים אחרות. הכיסא הגריאטרי יכול לשמש כאמצעי זמני עבור אנשים המתאוששים מניתוח או פציעה אך זקוקים לסיוע בתנועותיהם.

הוא מורכב בדרך כלל ממשענת יד ותמיכת גב הניתנת להתאמה כדי להתאים למשתמש. הזרועות מרופדות, לפעמים בקצף. ניתן גם להחליק או לכוונן את משענות היד מצד לצד עבור המשתמש. הכיסא עשוי מחומרים רכים כמו קצף, פיברגלס ולטקס ולכן נוח ליושב בו לשבת פרקי זמן ארוכים. קיים מנגנון בקרת גובה המושב המאפשר הרמת הכסא או מוּשׁפָל.

בחירת כורסא גריאטרית אינה קלה כפי שהייתם חושבים. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון לפני קבלת ההחלטה הסופית. מאמר זה ידון בשיקולים אלה ויעזור לך לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור הצרכים שלך.

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון בבחירת כורסא גריאטרית הוא כמה מקום יש לך בבית או במשרד. אם אין הרבה מקום, אז זה אומר שהכיסא צריך להיות קומפקטי וקל משקל, מה שיכול להוות בעיה אם אתה רוצה מושב נוח עם הרבה ריפוד. אם יש יותר מקום פנוי, אז אולי כדאי לבדוק כיסאות עם מגבלת משקל גבוהה יותר כדי שיוכלו להכיל אנשים כבדים מהממוצע וזקוקים ליותר תמיכה.

שיקול נוסף בבחירת כורסא גריאטרית הוא באיזו תדירות היא תשמש. אם הוא ישמש רק מדי פעם, ייתכן שלא יהיו לו כל התכונות שכיסאות אחרים מציעים כמו גובה מתכוונן, גובה משענת גב מתכוונן, או אפילו גלגלים בתחתית.

כיצד לבחור כורסא גריאטרית :

כורסא גריאטרית היא יותר מסתם כיסא. כשאתם בוחרים בכורסה, אתם בוחרים גם בנוחות של יקירכם.

אתה צריך לקחת בחשבון את הדברים הבאים בעת בחירת כורסא גריאטרית :

– גודל כורסא גריאטרית – גובה כורסא גריאטרית – קיבולת המשקל – העמידות ואיכות החומר – בין אם יש לו גלגלים ובין אם אין – בין אם יש לו הדום לרגליים או לא

– גודל כורסא הכורסא צריכה להיות גדולה מספיק כדי שיקירכם יוכל גם לשבת בה וגם להניח את רגליו על הדום. כורסאות יכולות להשתנות בגודלן, כאשר חלקן קומפקטיות יותר מאחרות. לדוגמה, חלק מהכורסאות מיועדות לקשישים קטנטנים שצריכים לשבת במהירות, בעוד שאחרות מיועדות לקשישים גדולים יותר שצריכים לשבת לאט. כשאתה בוחר כורסא לאהובך עליך לשקול את משקלה קיבולת וגודל הכן.

– גובה כורסא גריאטרית צריכה להיות גבוהה מספיק כדי שיקירכם יוכל להתיישב, כשראשו מונח על כרית למקרה שהוא או היא מעוניינים לשכב. יש כורסאות שמגיעות עם כרית מיוחדת שניתן להבריג למקומה, בעוד שאחרות דורשות מאהובכם להשתמש בכרית ישנה מהמיטה שלהם כמשענת ראש מאולתרת. אם אינך בטוח לאיזה סוג יקירך צריך, שאל אותם.

לסיכום :

לסיכום מומלץ מאוד לפני שרוכשים כורסא גריאטרית לשאול את יקירכם מה העדפותיו מבחינת כל הפרמטרים שעברנו עליהם במאמר ובנוסף להתייעץ עם רופא או חנות שמתמחת בהתאמת כורסא גריאטרית כך שתוכלו לבחור את הבחירה המושלמת לקירכם.

במידה ותרצו ייעוץ מותאם אישית בנושא כורסא גריאטרית תוכלו לעיין באתר שלנו או להשאיר פרטים בדף צור קשר ואנו נדאג לכם לייעוץ מותאם אישית.

עוד כתבות שיוכלו לעניין אותך...

כורסא גריאטרית
מאמרים

מהי כורסא גריאטרית ומהם יתרונותיה ?

הקדמה: מהי כורסא גריאטרית ? כורסא גריאטרית הוא מכשיר רפואי שנועד לסייע לקשישים עם בעיות ניידות. זה עוזר להם להיכנס ולצאת ממיטה או ישיבה. הוא משמש

דילוג לתוכן