עובדות שחשוב לדעת על כסא גלגלים קל משקל מתקפל

כסאות גלגלים

שתפו

לקטלוג כסאות גלגלים>>

לאחרונה ניתן לראות עליה בביקוש לכיסאות גלגלים מתקפלים. ניתן להצביע על כמה וכמה סיבות למגמה הזאת. אם אתם מטפלים בבן משפחה מבוגר או נכה או שדרוש לכם כסא גלגלים קל משקל מתקפל לבית או לנסיעות או לשימוש יום יומי שוטף, קבלו כמה עובדות חשובות. 

מתאים לנסיעות, מאוד נוח 

כסאות גלגלים מתקפלים מבוקשים מאוד מכיוון שהם מאוד נוחים גם לנסיעות. יכולת הקיפול מאפשרת לאחסן אותם ללא קושי בתא המטען של הרכב. זה ראוי לציון אף אם מדובר ברכב רגיל, שלא עבר התאמות מיוחדות או ללא תא מטעם עצום. 

כסא גלגלים מתקפל גם בגרסה חשמלית 

הכסאות המתקפלים שווקו במשך לא מעט שנים בעיקר בגרסה הרגילה, לא החשמלית. אבל בעת האחרונה החלו לשווק יותר דגמים מתקפלים, גם בגרסאות חשמליות. זה משפר מאוד את השימושיות של הכיסא, שכעת מתאים גם לקראת נסיעות לחו"ל. 

כאשר יש מחסור במקום, הקיפול מאוד עוזר 

בבית, בבית חולים, במוסד סיעודי, לא משנה היכן, יכול הקיפול טובה במיוחד כאשר יש מחסור במקום. בצורה כזאת, ניתן למנוע תחושה של צפיפות, קושי למעבר וכדומה. כמו כן, ניתן לאחסן את הכיסא כשאיננו בשימוש, בתוך נישה או בפינת החדר, ללא קושי. 

דגמים מתקפלים טובים יותר גם לטיסות 

נכות או מחלה אינם סיבה לוותר על טיולים לחו"ל. אך עם כיסא בלתי מתקפל, זו עלולה להיות בעיה. כאשר רוכשים כסא גלגלים מתקפל, מדגם מתאים, ניתן להעלות אותו לטיסה בצורה הרבה יותר נוחה ויעילה. 

ממה עשויים הכיסאות המתקפלים 

כסאות גלגלים מתקפלים איכותיים, יכולים להיות עשויים מחומרים טובים, גם חזקים וגם קלים. לדוגמא אלומיניום תעופתי . כך, אפילו כאשר מדובר על דגם ממונע, שנחשב יחסית לכבד, אפשר למצאו גם בתצורה קלה יחסית. 

איפה אפשר להשיג כיסא גלגלים איכותי 

נחוץ לכם כסא גלגלים מתקפל, קל משקל איכותי במיוחד? מחפשים כיסא שמתאים לנסיעות, לטיסות, אולי עם הנעה חשמלית וסוללה נטענת ברמה הכי גבוהה? פנו לקר מדיקס עזרי ניידות, בטיחות ואביזרים נלווים. להשיג גם רמפות להעלאת הכיסא לכלי רכב וכן פתרונות לפרטיים ולמוסדיים. 

עוד כתבות שיוכלו לעניין אותך...

כורסא גריאטרית
מאמרים

מהי כורסא גריאטרית ומהם יתרונותיה ?

הקדמה: מהי כורסא גריאטרית ? כורסא גריאטרית הוא מכשיר רפואי שנועד לסייע לקשישים עם בעיות ניידות. זה עוזר להם להיכנס ולצאת ממיטה או ישיבה. הוא משמש

דילוג לתוכן